TAŞ KAHVE GÖRSELLERİ, LOGOSU İZİNSİZ KULLANILAMAZ, PAYLAŞILAMAZ.TAŞ KAHVE REGISTERED

TAŞ KAHVE GÖRSELLERİ, LOGOSU İZİNSİZ KULLANILAMAZ, PAYLAŞILAMAZ. HER HAKKI SAKLIDIR. TAŞ KAHVE REGISTERED( PATENT KAYDI YAPILMIŞ) BİR MARKADIR.SONRADAN BAŞINIZIN AĞRIMASINI İSTEMİYORSANIZ COPY YAPMAYINIZ.TEŞEKKÜRLER.

www.taskahve.com.tr

www.taskahve.com.tr

9 Mayıs 2011 Pazartesi

TAŞ KAHVE DAMLA SAKIZLI TÜRK KAHVESİ

Taş Kahve'nin biliyorsunuz artık tamamen kendi üretimi butik zeytinyağları ve Türk Kahvesi çeşitleri var.

Moda ve Stil üzerine harika yazılar yazan, zevklerini okuyucularıyla paylaşan ve benim de çok yakından takip ettiğim blog sahibi STİL DİREKTÖRÜ bugünkü postunda Taş Kahve Damla Sakızlı Türk Kahvesini ve zeytinyağı sabununu paylaşmış. Görseller ve postun detayı için buraya TIK TIK LÜTFEN.


4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel dostum açmaya kıyamadım Ömi dönsün hüpletmek gerek tekrar tşk ederim.

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Stil Direktörüm,
Sen bak keyfine hüpletmek istersen hüplet.Biz sana yine yollarız ki aşkolsun.Çok ciddiyim bak. Ayrıca rica ederiz ne demek.Seve seve, gönülden:-))

Peritozu dedi ki...

Kullaga cok hos geliyor isminiz :)

sunshine dedi ki...

öncelikle bloguma yarum bıraktığınız için teşekkür ederim.blogda damla sakızlı türk kahvesini yazmışsınız okuduğum an merak ettim ve taş kahveye geldim o kadar kalabalıktı ki yer bulamadık =)))bi dahaki gelişimde mutlaka gelicem sizinlede resim çekilmek isterim kabul ederseniz tabi.

sevgiler çisem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...